ODCHOD PLUTICKA?!

16.04.2012 16:07

Hráč Pluticek v následujících pár dnech opustí cech TNT. Prý by měl jít do 5. cechu, Perníkáři.

 

Vyjádření - Pluticek:

Ahoj, Rozhodl jsem se, že v nejbližší době změním cech...důvody jsou prostý. Mám ted trochu více času a zjistil jsem že chat skoro nikomu nic neříká. Je blbý že výsledek válek závisí na mým kliknutí. Za třetí moji přátelé jsou už dávno pryč...takže nejspíš půjdu za nimi. A za čtvrtý jsem začal trochu houbařit tak jdu za vyššímy bonusy. Prostě mi TNT už nevyhovuje :(

       Je mi jasný, že hodně oslabím cech...ale to jsem říkal už jdyž jsem tehdy do TNT šel. Doufám že ostatní lvl. okolo 160 zůstanou.

        Snad to chápeš...díky.
                                                                                                      Pluto

 

Vyjádření - Davis2011:

Nezbývá mi nic jiného, než poděkovat Plutickovi za to co udělal pro TNT a popřát mu hodně štěstí a úspěchů v novém cechu.
,,Snad budeš vzpomínat na cech TNT jenom v dobrém.,,
                                                                                                  davis2011